Hej, det var inte igår!
2010-10-05 / 11:15:31 / Allmänt

Kände att det var dags för en liten update. Har inte skrivit här på några veckor eftersom jag egentligen inte gjort något superkul. Har haft min intensivkurs för körkortet vilket faktiskt var kul. Roliga tjejer i min grupp, så kände som man var tillbaka i skolan.

Dock har jag massa körlektioner kvar som jag inte hann köra då, så det skjuts upp hela tiden. Vill ju få körkort så fort som möjligt ju! Inte vänta hundra månader. Ska i alla fall in och köra en timme i stan idag, så vi får se hur det går.

Tänkte passa på att köpa lite grejer också. Skor och handkräm är det jag behöver mest!
Tänkte nog slå till på två par. Ett par nya ridstövelaktiga skor, eftersom dragkedjan gick sönder i mina andra och ett par biker boots!

Hoppas jag kommer hem nöjd idag då!


1 Kommentarer
Anna:

Vilka snygga! Har letat efter sånna i evigheter, vart har du köpt de??

Svar: Visst är dem! Just dessa skor på bilden är från märket Xelement, men finns ju massor av MC boots i affärena nu till hösten i äkta och oäkta material. Hoppas du hittar något du gillar, även jag kommer köra på det i år! :D
Madelene Lundgren



SKRIVET DEN: 2012-10-10 KL: 17:55:55



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin