And I'm baaaaack!
2010-10-05 / 17:42:53 / Allmänt

Äntligen hemma! Jag råkade gå av på fel hållplats så har typ fått gå 1 mil eller något!

Körningen gick bra och jag ska börja med motorväg imorgon. Skönt det. Hade egentligen en tid på torsdag kl 08.00 på morgonen men den byttes till 14.30 imorgon i stället!

Sedan har jag märkt en sak. Eller jag har tänkt på det förut också men det slog mig extra mycket idag. Fyfan vad Gävle suger som shoppingstad. Jag älskar att gå i affärer men där finns det ju inget som är kul. Hittade bara ett par skor och lite saker på The Body Shop och det var de. Blev less med det samma och tog bussen hem igen.


Lite småsaker. ÄLSKAR deras produkter!

Den här kommer ut i butik nästa vecka och jag är den första som har den här! Lyckades babbla mig till att få den helt gratis! :D:D:D


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin