List it!
2010-11-23 / 22:21:21 / Allmänt

Humör: Seg, ont i huvudet!
Gjort: Har precis kollat på Veckans Brott och bestämt mig för att jag faktiskt gillar Leif GW Persson.
Planer: MÅSTE läsa teori till körkortsprovet som är snart, men det är ju så kul att sitta framför datorn...
Ser på: Min datorskärm?
Lyssnar på: Mig själv som tuggar tuggummi!
Läser: Ska läsa snart... Lovar! 
Dricker: Drack varm choklad idag, äckligt! Jag ska i fortsättningen hålla mig till green tea.
Äter: Gummi som man tuggar på.
Kläder: Ullstrumpor och morgonrock, sexigt värre!
Önskar mig: Att jag får flytta till en stor lägenhet på Manhattan!
Visste du att: i Cleveland, Ohio är det olagligt att fånga en mus om man inte har ett jaktkort.


VILL BO DÄR!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin