Kanske Abu Dhabi
2010-11-11 / 10:51:10 / Allmänt

Länge sen jag skrev här, men händer inte så mycket nytt i mitt liv. Sitter och väntar på att få en tid till uppkörnigen och teoriprovet, går så sjukt segt...

Väntar ett telefonsamtal idag också. En svensk familj i Abu Dhabi som behöver en nanny under 7 månaders tid. Låter lockande då det var väldigt fint boende med massa pooler, tennisbana och gym m.m. som ingår. Men de vill i så fall att jag ska åka redan denna månad, vilket är väldigt snart. Måste ju bli klar med körkortet och lite grejer först, så vi får se helt enkelt. Ska prata med dem i telefon i alla fall och ställa lite frågor så bestämmer jag mig efteråt!



Blir ju som en semester under dessa 7 månader, med sol, sol och åter sol! Skulle vara skönt att slippa den svenska vintern!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin