Vilken otursdag!!
2010-05-30 / 15:52:27 / Allmänt

Först lägger jag mig tidigt inatt, runt 01.30 för att vakna tidigt idag. Men nej, slår upp ögonen runt halv två! Sedan har jag fått byta kläder typ hundra gånger. Antingen är dem fula, fel väder för dem, dragkedjan på jeansen har gått sönder eller att jag råkar blöda ner dem med mitt finger (som jag råkade skära på rakyhyveln!!!).

Mitt andra finger har jag nu fått en blåsa på minus ett lager skinn för jag  har dragit och slitit i dragkedjan. Den vill inte upp, jag förstår inte varför. Den har typ hoppat av själva dragkedjan eller något, superknäppt!

Inte nog med det, provade ett par jeans som jag inte använt sedan jag åkte till London. Jag fick på mig dem, men nog är dem lite tajtare. Så från och med idag börjar operation viktnedgång!

Har massa pulver hemma, så tänkte att jag kan göra slut på dem. Vägde mig nyss och ska se om det är någon skillnad när jag kommer hem. Ska nämligen åka ner till Märsta om en timme!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin