Så fint väder!
2010-05-20 / 02:03:48 / Allmänt

Alla tjatar om att vädret här i Sverige är så fint och visst det är det. Men vi hade såhär redan typ i mars i London så... Nej, men det är skönt att man slipper kylan, har väl ni varit väldigt bortskämda med som befunnit er i Sverige denna vinter.


Vi var ute och cyklade lite här om dagen!

Steningehöjden känns verkligen som att vara ute på landet ju!


Har läst lite tidningar i solen!

Och middag som Linda lagade!

Hjälp, fick lite panik nyss.. Hörde att det lät lite från väggen nyss när jag låg här i sängen men tänkte att det bara är huset eller nåt. Sedan hör jag något igen och tittar upp och vad ser jag inte, en stoooor skalbagge! Blev skiträdd och flögg upp ur sängen. Tog katten och försökte få honom att äta upp den, men det lyckades inte. Fick då leta efter något i Emilias rum och fann papperskorgen. Så nu ligger den instängd i en igenknuten soppåse i papperskorgen som jag lagt böcker över. Den ska väl inte lyckas rymma från det fängelset? Nästan säkrare än Guantanamo ju!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin