Portobello market!
2010-05-28 / 19:50:16 / Allmänt

Gud, vaknade 17.15 idag, helt sjukt ju! Har i alla fall hunnit handla och städa mitt rum och ska snart laga till en riktigt god sallad att äta.

När jag var inne i affären märkte jag att jag jämförde mycket med de engelska priserna. Det är faktiskt billigare att handla där borta än här hemma i Sverige. Prisskillnaden är inte så stor att man blir chockad och sätter tungan i halsen, men jag tycker i alla fall att det är en liten skillnad.
Jag längtar tillbaka otroligt mycket till London och känner att det inte finns något att göra här i Sverige typ. Där kunde man alltid dra ut och göra saker om man hade tråkigt, men inte här! Fick just också ett meddelande/uppdatering, eller vad man nu ska säga, på Twitter av Emma Roberts (Julia Roberts är typ faster till henne) där hon skrev att hon precis hittat massa fina saker på Portobello Market. Jag vill ju också vara där! Det är fredag och då är det modemarknaden. Skitmycket fina saker till bra priser. De har allt från vintage smycken, till nya smycken, gamla kläder och skor till nya Louboutins och Louis Vuitton väskor för att nämna lite!

Jag saknar London!




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin