Nu sover syster!
2010-05-04 / 23:03:00 / Vardagen i London

Vilken dag. Först fick jag släpa på väskor in på bussen, gå av lämna böcker på biblioteket och sedan ta tåget till hotellet. Eftersom det är London finns det inga hissar eller rulltrappor så fick gott bära med mina svaga armar.

Väl på hotellet ringer Linda och dem och berättar att de måste gå av tidigare med bussn p.g.a. bombhot, så fick hoppa på tunnelbanan och möta dem där borta.


Bombhot och massa massa poliser!


Sedan tog vi åter tåget till hotellet, checkade in och sedan bar det av hem till mig för att hämta bild på tatueringen. Självklart åkte vi dubbelbuss till Camden efteråt eftersom barnen längtat efter det. Högst upp, längst fram som turister!

Äntligen åka dubbelbuss!

När vi kommer fram till Camden är alla hungriga så vi går in på en asiatisk restaurang och äter och när vi väl var färdiga var det så sent att allt var i princip stängt, med andra ord, ingen tattoo!


Emilia surpuppa, haha!




Såhär kul har man när man är i London!

Otroligt många toabesök har det blivit idag också!


Vi tog dubbelbussen hem till Paddington, handlade lite mat på Tesco och nu ligger vi här i våra sänger när klockan snart ska bli 22.00. Tidigt för mig men har ju en dator åtminstone!

 


1 Kommentarer
Mor:

Hej mina flickor! Ser att ni har kul. Madde det var också kul att det inte blev någon tatuering.Ha ha ha Kraaaaaaaaam



SKRIVET DEN: 2010-05-04 KL: 23:53:41



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin