Shopping
2010-03-31 / 15:03:27 / Vardagen i London

Nu hoppar jag mellan dagar men det blir så när man har mycket att uppdatera om. Jag har inte så mycket tid heller innan jag ska till jobbet, så får bli ett litet shoppinginlägg med bilder i stället för text.


Dålig bild men detta linne var såååå billigt! Jag gillar inte Primark egentligen men för £2.5 kan man köpa den även om den snart går sönder. Väldigt gulligt blommigt linne.

Även dessa från Primark med riktig lädersula, typ £4-5.

Inget speciellt, Primark £1.

Sedan gick jag till Tk Maxx där jag hittade en Diane Von Furstenberg väska som egentligen komstade 3600kr och som jag fick för 600-700kr!

En Weekendväska som är bra att ha som handbagage när jag ska flyga hem. Den jag har nu är trasig och ful!

Hon är känd för sitt ormskinnsmönster!


Köpte ett par söta ballerinaskor, 360kr på Schuh!
Även dessa från samma märke, typ 300kr!


1 Kommentarer
Linda:

Primark here i come!! snart :)



SKRIVET DEN: 2010-04-01 KL: 14:13:18



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin