Resor
2010-03-23 / 14:52:40 / Vardagen i London

Sitter och pratar med Linda, de håller på att boka sin resa hit till London! Så i maj kommer dem, sedan flyger vi till Sverige tillsammans! Dock kan jag inte boka min biljett idag, får göra det 1 april, då jag fått min lön.

Ska nämligen boka lite annat då också. Skottland ska jag åka till och nu har jag även hittat ett hotell i Paris, som låter lovande. Så blir många resor på bara 3 veckors tid! Men jag klagar inte :)


Jag har alltid drömt om att åka till Paris och nu ska jag äntligen få göra det!


2 Kommentarer
mor:

Hej! Du har fått e-post !



SKRIVET DEN: 2010-03-25 KL: 06:26:56
Anonym:

MËN MADDE KAN VI ÅKA HÖGST UPP i BUSSEN KRAM EMILIA



SKRIVET DEN: 2010-03-27 KL: 20:38:47



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin