Nu ska jag bege mig!
2010-03-08 / 18:36:22 / Vardagen i London

Har suttit här på biblioteket i den obekväma soffan i några timmar nu och jag känner att jag måste röra på mig. Har sökt lite på Oxford och planerat vad jag ska göra där. Det jag tänkt är att besöka Christ Church College och andra ställen där Harry Potter är inspelat. Skulle helst vilja se filmerna innan igen, så dem är färska i minnet, men man kan inte ladda ner här på biblioteket. Kanske kan köpa dem då?

Sedan vill jag upp i Carfax Tower där man kan se hela Oxford, vad jag förstår.
Oxford Covered Market blir det även ett besök på och självklart Oxford University. Men vi får se vad man hinner med att göra.

Nu ska jag kila iväg, vi hörs när vi hörs, puss!


1 Kommentarer
Mor:

Hej!

Jag har sms:at och ringt. Har du fel på tel.fon.?

Du skall vara hos tandl. Lotta Björklund 11/5

Kl. 8.15 + 14.00. Kram



SKRIVET DEN: 2010-03-09 KL: 11:41:48



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin