Nu kan jag äntligen uppdatera!
2010-03-17 / 13:51:15 / Vardagen i London

Fy, jag gillar verkligen inte att inte ha Internet. Har tagit superlång tid för mig att komma i närheten av en dator och när jag väl gjorde det igår funkade inte blogg.se

Under denna tid borta har jag i alla fall inte hunnit med så himla mycket. När jag jobbar mina sena pass som jag i princip gör varje dag är dagarna likadana. Vakna, fixa i ordning mig, gå till jobbet, jobba, åka hem, se på någon film och sedan sova. Inte så speciellt intressant. Men funderar på att säga upp mig idag, eller om jag ska vänta lite. Tänkte att min sista arbetsdag får bli runt den 14:e april, så en månad tills dess. Sedan kan jag göra massa saker!

Men det jag trots allt hunnit med denna vecka är lite shopping, jag gick från mig till Oxford Street (det tog inte så speciellt lång tid, ca. 1 timme) åkt till Oxford vilket jag absolut älskade! Sedan har jag även blivit bjuden på en fest nästa helg med temat Disney. Tror nog jag ska klä ut mig till Alice i Underlandet, så ska köpa kläder till det!



Oxford var en sådan mysig stad, med massa gamla hus!

Här spelades även Harry Potter in!!


2 Kommentarer
erica harry fan :P:

OMG Visa mer bilder från harry potter jag hörde du skulle kolla på det!!



SKRIVET DEN: 2010-03-17 KL: 19:42:57
Linda:

Det var på tiden!! :)

Kram, allt bra med dig hoppas jag??



SKRIVET DEN: 2010-03-17 KL: 21:55:21



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin