Hus
2010-06-04 / 15:13:40 / Allmänt

God morgon!

Sitter här och äter frukost/lunch då jag nyss vaknade. Blev en god sallad jag hackade ihop lite fort. Tittade på vågen nyss och enligt den är det - 2kg sedan jag åkte ner.

Well, igår när jag kom hem satt mor min och letade hus. Vi ska nämligen flytta. Jag vill ju inte bo här uppe i Gävle, utan vill ner mot Arlanda igen, men mamma vill inte bo i Märsta. Så jag försöker få henne att titta på hus lite där i närheten åtminstone. Typ Knivsta, Rimbo och Norrtälje. Dock hittade hon ett stort hus här i Gävle igår, så vi ska åka på visning snart. För min del hoppas jag den är skit, för vill inte bo där. Är lite ute på landet känns det som. Här jag bor nu har jag i alla fall 2 minuter till affärer. Dock är det huset vi ska kolla på sjukt stort. Det är liksom tre stora hus. Så trippelt mot vad vi har nu kan man säga. Nästan för stort enligt mig. Men kolla kan man väl alltid. Håller dock tummarna på att det blir ett nej! :)


Om dem vill flytta utomlands skulle jag inte säga nej!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin