På måndag ska jag på dagis!
2010-07-09 / 16:07:01 / Allmänt

Christine   om Marknadsplaner:

åhh älskar marknader! Har varit i London men då var jag aldrig på en sån :(

Oj, det var länge sedan jag skrev det där inlägget! Men jag håller med, marknader är superkul att gå på. Man kan alltid hitta massa fynd. Synd att du inte gått på det i London, men om du någon gång åker tillbaka dit kan jag tipsa om min favoritmarknad och det är Portobello Market på en fredag! Jag säger det igen, på en FREDAG. De andra dagarna är det knappt något där och på lördagen är det antikmarknad och smockfullt med folk, eftersom turisterna får tipset att gå dit på lördagar (för det är vad alla andra gör!). Men det finns många marknader i London, så även om man inte är där på en fredag finns det chanser att gå!

Men nu till rubriken. Jag börjar på dagiset på måndag! Ska faktiskt bli kul, trots att jag missar min ledighet innan jag börjar mitt jobb. Jag har en undran bara:
Måste man ta med lunch, eller får man äta samma mat som barnen gör? :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin