ZzzZzzZzz
2010-01-23 / 13:25:41 / Vardagen i London

O-M-G säger jag bara! Sitter typ och tittar i kors när jag nu skriver. Är så otroligt trött. Trodde ju att det var min lediga dag igår och när jag ligger och sussar så hör jag hur min telefon ringer hela tiden. Som tur är lyckas jag somna om, men vaknar återigen av att den ringer ett tag senare. Kollar på displayen och känner inte igen numret. Får då ett sms, där min chef undrar var jag är eftersom jag började 10.00. Ringer upp honom och berättar att jag är ledig idag, men det har tydligen blivit någon missförstånd, så jag jobbar visst. Jag frågar om dem vill att jag ska komma in och jobba och han säger att det skulle vara bra om jag nu inte har gjort upp några andra planer. Även om jag hade andra planer skulle det varit fel att säga nej, om det faktiskt är en jobbdag för mig. Så fixade i ordning mig, inte allt för fort :P haha, och åkte dit. Dem sa att det inte var några problem utan att jag får sluta lite senare helt enkelt. Klockan 19.30 alltså! När klockan börjar närma sig denna tid så börjar vi prismärka halva affären, för dessa kläder och väskor m.m. ska på rea. Jag kan säga att det inte är LITE kläder och därför undrar han om jag vill stanna över lite längre och jobba. Visst, extra cash är alltid bra. Men stanna över lite längre blev det inte, snarare MYCKET längre. Blev klar efter 03.00 inatt, och då har vi fortfarande lämnat massa kläder på herravdelningen. Som tur är betalade dem en taxi hem till oss och de köpte middag som vi åt tillsammans. Dock var min middag inget att hurra över. De frågade mig nämligen vad jag ville ha för middag, och jag visste inte ens vad som fanns att välja emellan så jag sa köp en sallad, för det finns ju överallt typ. Och sallad blev det. Jag hade ju menat en sallad med massa saker, typ kyckling, bulgur och gud vet vad. Han hade köpt salladsblad! hahahahhaha. Well, jag tryckte i  mig dem bladen som en kanin och blev konstigt not mätt. Säkert bara för jag drack cola till :P

Aja, nu ska jag äta frukost här hemma. Ska iväg och jobba snart :P Klockan tre börjar jag och det känns i hela kroppen som man har haft världens jäkla träningspass och min rygg ska vi inte tala om. Man stod, böjde och gick omkring i 14 timmar igår!


Sooooooooooova!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin