Update
2010-01-09 / 00:31:05 / Vardagen i London

Vårat Internet fungerar fortfarande inte. Är precis som det var i början. Man får mottagning men inte med själva Internetet. Förut fixade jag det genom att stänga av våran router (heter det så?) en lång stund och sedan satte på den. Men det kan jag inte göra nu. För den ligger i min flatmates rum. Hon är nämligen i Finland, sedan tre veckor tillbaka, men hon har gett mig tillåtelse att gå in i hennes rum och fixa med den, även om hon inte är här. Gjorde ju de första dagarna. Men igår när jag skulle gå in dit var dörren låst!!! Hur kan hon låsa den när hon befinner sig i Finland? Mystiskt! Men tror att våran andra flatmate hörde att jag var inne i hennes rum förut (och hon vet ju inte att jag har fått tillåtelse till det) så hon har väl låst den nu. Haha, tror jag är värsta tjuven!

Men men, får passa på nu när grannen är inne. Undrar fortfarande om det är en han eller hon, men känner starkt på mig att det är en gubbe. Typ 50 bast, lever ensam, eller något.

Har ju jobbat idag. Kom nyss hem. Fick faktiskt en ny tröja! Egentligen ska jag nog inte få den, men folk klagade på att det var kallt där idag, så chefen gav oss tjocktröjor. Jag ville såklart inte bära den, eftersom jag ville passa på att gå i så lite kläder som möjligt inomhus eftersom jag bär flera lager här hemma. Dem klagar på liiiite kyla när det är rena paradiset för mig. Varmt inomhus!

En kille på jobbet undrade också om jag ville flytta in i deras lägenhet och skita i den jag bor i nu. Då skulle jag alltså få bo i zon 1 (JAA!!!) men längre bort på östra sidan typ. Det är dyrare hyra och flera människor i lägenheten, så vet inte vad jag ska göra. Kan också bli jobbigt att bo med någon man jobbar med kanske. Min chef bodde där tidigare, men flyttar denna vecka till ett annat ställe. Så tror det är ganska bra ställe i alla fall. Men vi får se.

Sedan sitter jag och funderar på vad jag ska göra på min födelsedag. Det är ju på måndag, vilket kanske inte är ultimata dagen att gå ut på. Några på jobbet vill att vi ska gå ut på söndag så hänger väl med på det antar jag. Sedan ska jag prata med Sara också. Men nu ska jag kolla på lite CSI, fryser om fingrarna när jag måste skriva.

Juste, försökte nyss ta en bild på en jacka jag fick idag genom min spegel. Men den var så skitig och min kamera så bra, så man såg bara all smuts, vilket jag definitivt inte vill visa er. Min chef kom nämligen till mig idag och frågade om jag ville ha en jacka. Vadå jacka? Den hade nämligen hängt där i 1.5 månad då någon kund glömt den. Enligt policyn måste vi hålla den i tre månader innan vi kan slänga den, men hon sa att om jag vill ha den kan jag väl ta den. Det var min storlek och den var faktiskt väldigt fin så varför inte? Liiite för stor men det är skitsamma. Well, well, vi hörs! :):)


Bara för att jag inte orkar ladda upp en ny bild tar jag en gammal. Hatar inlägg utan bilder!! :P hahaha


1 Kommentarer
Linda:

Haha mupp som tar samma bild...kan ju ta en roligare då och inte på soppan haha

Jackan kanske passar mig :P :P ;) Nej skoja...tycker inte du ska bo med massa karlar...dom e jobbiga ju!! haha

Gör nått skoj på din födelsedag...ta det lugnt och gå på bio eller nått Kraaam



SKRIVET DEN: 2010-01-09 KL: 00:47:39



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin