Planering
2010-01-30 / 02:03:13 / Vardagen i London

Blev inte så mycket städat. Toan och så tvättade jag sängkläder som Linda ska få. Dock var lakanen rosa, så nu är all min vittvätt så fint färgade. Kommer känna mig som en fjortis när jag bär dessa plagg! Nej, mest vita underkläder, så gjorde väl inte såååå mycket.

Sitter även och försöker göra en planering av vad vi ska göra dessa dagar då Linda är här. Vet av egen erfarenhet att sådana planer brukar spricka, men man kan göra på ett ungefär. Jag jobbar ju VARJE dag då hon är här, så shopping är väl vad som gäller under dessa perioder? Annars så kanske man kan gå ut och ta en drink när hon kommer imorgon, då jag slutat jobbet, sedan hemåt antar jag. På söndag börjar jag 12, så man hinner inte göra så mycket. Men kanske att hon följer med till Westfield så får hon gå i affärer där tills jag slutar 18.30. Då kan man bege sig till Covent Garden. Har själv inte varit där och alla säger att det är så himla fint, så kan väl äta middag där antar jag. På måndag börjar jag vid 15 tror jag, så en tur till Camden och marknaden där skulle man kanske hinna med. Vet en restaurang med grymaste maten och de bästa champinjonerna där som vi MÅSTE äta på! På tisdag när jag slutar på kvällen tror jag det blir lite turistande. Typ Big Ben och Tower Bridge kanske? Sedan vill jag gärna hänga med henne på Second Hand shopping i Soho och Greenwich, så får väl försöka med det innan hon tar flyget hem på onsdag. Men men, vi får se vad som sker, hatar bara att jag ska jobba alla dessa dagar!!!


Hoppas det blir en tur till Covent Garden!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin