Panasonic Lumix DMCFS42EBP 10.1MP Camera - Pink
2010-01-04 / 21:45:22 / Allmänt

Sitter och tittar igenom alla bilder jag tog idag. Fy vad tråkigt när dem blir så dåliga. Har ju bara min mobil att fota med och den har bara 5Megapixel. Vill så gärna ha en kamera här i London. Finns så mycket att ta kort på, men man gör inte de, för man vet hur dåliga de kommer att bli i alla fall. Speciellt när det är mörkt ute.

Min födelsedag är ju om precis en vecka, så skulle ha önskat mig en kamera då. Men har redan fått mina presenter när jag var i Sverige. Hmm... får väl ge en till mig själv då!
Satt och tittade på Argos hemsida (för de är den enda butiken jag kan komma på i London som möjligtvis kan tänkas sälja kameror). Och jo, typ 5 stycken säljer dem. Hittade en rosa med 10.1 Megepixel för ca.1000lappen vilket inte är så jättedyrt då den är prissänkt. Med extra minneskort kanske de blir 1300kr? Funderar på om jag ska köpa den, för erbjudandet håller på till typ den 21:a denna månad.

Vill ju så gärna kunna ta mer bilder. Blir roligare att blogga då! Men vill ju också spara mina pengar. Vad ska jag göra?!



Den är ju så fin! :)


1 Kommentarer
cina:

För våran skull, så vi får se lite mer fina bilder!!!!

Bara så att du vet , så har vi minus 10 grader och på onsdag kommer vi få minus 18.

kram cina



SKRIVET DEN: 2010-01-04 KL: 22:00:48 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin