NU ÄR LINDA HÄÄÄÄR!!!!
2010-01-31 / 01:09:12 / Vardagen i London

Nu är syrran äntligen här i London. Vi sitter med varsin dator och enligt Linda är mitt rum"lite halvtrashigt med en gnutta charm. Då menar jag EN GNUTTA!" Men enligt mig Madde så vet jag att hon tycker det är helt okej. Hon sa att det luktade gott när hon kom in hit. Sedan hälsar hon så jättejättemycket till sin lilla Matilda! Men nu kommer några bilder:


Medan Linda satt på tåget var jag på en pub med Sara och hennes kompisar. När jag sedan mötte upp Linda var jag så festsugen så jag tvingade med henne till en klubb med massa australiensare. Så in med resväskan och stå och chilla med en drink i handen. Vi skulle upp på dansgolvet men där gick gränsen.

Malibu & coke intogs!

DIVAN ÄR HÄR I LONDON!!

Som jag längtat efter svenskt lösgodis. Äntligen fick jag äta twins!

Dubbla strumpor är vad som gäller på dessa kalla golv. Linda agerar modell!

Sedan var det dags för paketöppning!


1 Kommentarer
Mor:

Jahaaa!

Nu går det vilt till i London. Nu får man vara dubbelt orolig!!!! Kan se framför mig två vinglande flaggstänger på styltor till skor. kraaaaam



SKRIVET DEN: 2010-01-31 KL: 01:49:17



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin