Fredag, städdag och paketinslagning!
2010-01-29 / 18:52:39 / Vardagen i London

Mor om Update:
Oj Oj! Hoppas du hade roligt! Jag hoppas också att du har varma skor att ta på dig när du kommer till Sverige. Här skottar vi snö varenda dag. Det ska bli ordentligt kallt igen. Du har fått e-post.Kram.

Linda
om Update:
Haha Madde då!! Men du...röka???
Fan anar jag ett par sjukt heta skor där? :P
29 Januari, 06:25  
 

SVAR: Ja mamma, jag hade väldigt kul. En av de roligaste kvällarna i London faktiskt! Okej, varma skor ska jag ta med. Sedan måste morfar laga mina "ridstövlar", för jag har pajat dragkedjan, tror du han kanske kan göra det? Ska checka min inbox snart! :)

SVAR: Men Linda... ja??? Du röker ju också, för det har jag sett på bild!
Jupp, om du menar Gucciskorna som Gynning har, så japp! Du får också köpa :) Så kan vi vara långa tillsammans. Jag kände mig som en flaggstång bland alla korta spanjorer på den där festen :P haha

Men hjälp, klockan är redan kvart över fem! Måste städa lägenheten snart. Är min städdag denna helg och Linda kommer imorgon, så ska väl fixa med hennes sängkläder och leta upp en sängplats till henne. Har även ägnat en stor tid av dagen idag till att slå in julklappar och födelsedagspresenter. Jag har nu insett, en gång för alla, jag kan INTE slå in paket. Antingen så räcker inte pappret till, jag tejpar snett, skär sönder mitt täcke när det är papperet jag ska skära i (nej, jag har ingen sax!). Men har några presenter till att paketera in, sedan är det klart.

Ska även säga att jag kanske har ett nytt jobb på g. Är väldigt excited, men vill inte skriva om något nu, då det inte är helt klart hur det blir. Ska ha ett telefonsamtal först, sedan får vi se. Några nyckelord jag kan säga är Nelly Furtado, Los Angeles!, kul, nära mitt hem, Sverige och 7 månader! :) Kan ni lista ut vad det är så är ni fan Jesus himself!


Såklart är det för lite papper! Ser ni förresten hur mycket finare det är med Cupcakes istället för massa tomtar och granar. Julpapper, släng dig i väggen!

Här är några paket till er Matilda & Emilia! <3


2 Kommentarer
Linda:

Haha nej jag röker verkligen inte...ok ett bloss kanske men absolut inte mer!!

Mm ska kika på skorna...fina presenter :)



SKRIVET DEN: 2010-01-29 KL: 20:08:01
Mor:

Jag tror att du skall passa Nellys barn när hon spelar på olika ställen. Du får resa med mellan Los Angeles och Sthlm i 7 mån. Lätt som en plätt. Kraaam



SKRIVET DEN: 2010-01-30 KL: 23:52:32



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin