Fortsättning på telefonsamtal...
2010-01-23 / 23:58:06 / Vardagen i London

Jo Linda, jag har Internet. Pratade nyss med min syster men pengarna på hennes telefon tog slut så får fortsätta här. Så, var var vi? Juste, angående vädret. När jag stod och väntade på bussen nyss på väg hem Linda, så kändes det som sagt som en varm sommarkväll. Inte för varmt och inte för kallt, så du kan nog lämna vinterjackan hemma och ta med dig några tunnare kläder. Men jag är heller inte någon spåtant så vet inte vad det är för temperatur nästa vecka. Idag regnade det när jag var på väg till jobbet, eller nej, det var igår kom jag på. (Fan, dagarna flyter ihop!!).


Tog en bild tidigare idag utanför mitt fönster. Gräsmattan är väldigt grön och det har den varit under hela den period jag befunnit mig här i UK. Vissa mattor är även ännu grönare. Varför har vi inte så i Sverige för? SÅ mycket regnar det inte här. Har bara använt mitt paraply två gånger och jag köpte den samma dag jag kom hit!


1 Kommentarer
Linda:

ok skitbra, då blir det gympisar så man kan traska runt i staden...får väl köpa några partyskor om vi ska vara lite finare :) Men skiter jag i Ryan air och bokar en biljett från Arlanda kan jag nog ta med mig ett par skor till :)

Hmm har nog andra frågor oxå...ställer de här...

Ska jag växla pengar innan eller vad tycker du? har ju bara Visa Electron, vet ej om det kan strula där.

Vad heter tåg/busskortet jag ska köpa? köper det på flygplatsen direkt nämligen.

Vet du hur det blir om jag tar med min mobil och ringer från den till dig om dagarna, kostnad asså? Har ju kontantkort så måste ju fylla på med en rejäl summa så det räcker( kan ju hamna nånstans och måste ha tag i dig)

Hur himla mycket kläder måste jag ha för att kunna sova i din lgh? haha

Du hade sängkläder/handduk va?

Hmm komer inte på fler frågor nu...kram



SKRIVET DEN: 2010-01-24 KL: 11:32:02



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin