FLYGBILJETTER BOKADE!!!
2010-01-09 / 21:06:10 / Vardagen i London

Nu har jag bokat flygbiljetter. Jag kommer hem till Sverige! Vi var tre personer som hade bockat in att vi vill ha semester samma dag på jobbet och de vill helst inte att två personer har samtidigt. Nu var det tre! Så var lite osäker där ett tag om jag inte kunde åka. Men hade sagt till redan under min intervju att jag ska åka hem i början på februari och de sa att det skulle försöka fixa något schema så att jag kan göra det. Och dem lyckades!

Den femte februari kommer jag till, förhoppningsvis inte ett så kallt Sverige och åker tillbaka hem hit till London den 11:e Så sex dagar blir jag där. Pratade nyss med Emilia på telefon för att berätta den glada nyheten och hon har redan massa planer på g. Baka muffins och köttbullar från recept från en kokbok hon fick i julklapp! Fick även frågan vad jag vill ha för middag när jag kommer och jag ska tänka extra noga på det och återkomma. Lax vet jag redan nu, men återkommer! :)

Gud, ska bli så kul att komma hem. När jag åkte hit trodde jag inte att jag skulle sakna Sverige så mycket. Familjen såklart, men inte just själva Sverige. Maten, miljön, standarden, Alvedon, Chips, Lösgodis, allt!!!

Nu väntar jag  bara på att Emilia ska logga in på msn, ska nämlen ha videosamtal, måste se hur långt hennes hår har blivit! Och grattis Matilda till öronen, gjorde det inte ont att ta hål? Jag slår vad om att du ser ut som en riktig prinsessa nu! Wow! :D


Vem möter mig där på Arlanda då?


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin