Celebrity Big Brother
2010-01-09 / 22:29:39 / Vardagen i London

Ett program som jag alltid tyckt om och följt slaviskt, typ, är Big Brother. Tyvärr så har ju det slutat att sändas i Sverige men nu har jag tur att det precis börjat i England. Dock är det med kändisar som är inlåsta i samma hus istället. Hur bra kan inte det bli liksom? Det började förra veckan, men har inte haft tid att se, så ska göra det nu. Har sett de första 10 minuterna och tycker redan att det är mycket bättre än det svenska. Så mohahaha, jag kan se på Big Brother, men inte ni!


För er som inte visste det så är våran svenska lilla Basshunter en av de inlåsta. Redan massa skriverier i tidningarna efter första veckan, oj oj!


2 Kommentarer
Linda:

Japp skriverier här med om han :P Skulle väl få ca 900 000 för att vara med där vad jag har förstått, men småkosing jämfört med andra famous people där :)



å du.........glöm inte kolla shoesen åt mig ;)



SKRIVET DEN: 2010-01-10 KL: 01:30:44
cina:

Hej svejs!!!



Vad gör du en dag som denna? jo alla sjunger hipp hipp hurra för dig, 20 år och nu e du inte liten längre.



grattis madde/ kram emilia



SKRIVET DEN: 2010-01-11 KL: 19:17:55 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin