Boka resa hem till Sverige!
2010-01-05 / 00:32:55 / Första tiden i London

Satt här och tänkte lite och kom på att jag ska till tandläkaren om en månad och att jag måste boka flygbiljetter hem så jag kan meddela dem på jobbet när jag ska ta ledigt. Man ska ju göra det typ en månad innan eller nåt, så det är lite bråttom nu. Satt och kollade priserna med SAS och det ligger på ca. 1700 ToR när man än flyger runt den veckan jag vill så spelar ingen roll vilken dag jag åker. Så tänkte höra med er familjen, hur jobbar ni runt den 5:e - 13:e februari? Tänkte vara i Sverige max 5-6dagar så ni får säga hur ni jobbar i denna period så jag kan träffa er. Vill vara både i Märsta och upp till Gävle och hälsa på mormor och morfar så...
Den 10:e har jag tid hos tandläkaren, så då måste jag i alla fall befinna mig i Sverige. Så skynda er att svara så jag kan boka!


Snart så syns vi! :)


2 Kommentarer
Mor:

Har skickat e-post till dig. Kraaaam



SKRIVET DEN: 2010-01-05 KL: 05:28:36
cina:

Hej!

När Emilia såg dig på kort, så höll hon för ögonen och ville intese , gråt så efter dig!!!

Den vecka du funderar på att komma så jobbar jag inga nätter alls, så det passar oss bra.

Men johnny och jag ska åka bort 12-14 feb, så mamma och vesa kommer sitta barnvakt hemma hos oss.

Dessa ord kommer från Emilia:Jag längtar att få komma till dig nu, sakanar dig Madde.Jag älskar dig!I LOVE You. kram emilia



SKRIVET DEN: 2010-01-05 KL: 20:53:35 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin