Resan hit!
2010-02-05 / 16:33:52 / Vardagen i London

Det är nu andra gången jag använder den rubriken! Första gången när jag åkte till London. Känns lite konstigt att resan hit till Sverige bara är själva tur i ToR. Borde ju vara resan hem, men nope, ska ju tillbaka till London Town!

Gick i alla fall upp 03.00 imorse som jag planerat. Allt gick bra, packade det sista och fixade i ordning mig. Dock vägde mina väskor så himla mycket att det tog lång tid att gå ner för trappan. När jag sedan kommer ut ur porten ser jag en buss åka iväg. Dock hade jag flera minuter på mig, men efter en lång väntan vid busshållplatsen förstår jag att det var min buss jag såg och att den var för tidig. Fick därför vänta en halvtimme i regnet innan nästa nattbuss kom och sedan var jag framme i Paddington.


Skulle egentligen tagit det första tåget 04.43, men eftersom jag missade bussen blev det 05.13, men hann med planet i alla fall med god marginal!

Lämnade ett regnigt London!

Denna gate var väldigt snygg jämfört med alla andra, syns inte så bra på bild, men lyx var det!

En på mitt jobb luktar alltid så gott när hon går förbi. Hon sa att det var någon mist från Victoria Secret och idag hittade jag den!

Köpte min favoritmascara också!

Fortfarande mörkt när vi väntade på att planet skulle starta!

Det var lääänge sen jag fick läsa en svensk tidning!

London från luften, men man ser bättre när det är ljust ute!

Köpte lite frukost, men det såg dock inte ut som på bilden!

När jag skulle öppna yoghurten fick jag yoghurt över hela håret, ansiktet och kläderna, pinsamt värre!

Landade i ett snöigt Sverige!

Kom fram för tidigt faktiskt. Väl på flygplatsen möttes jag av mamma, Vesa, Emilia och Victor + massa massa snö!



Katten hade växt till sig under denna tid!

Fick äntligen träffa Emilia <3<3

Snö, snö och åter snö! I London var det varmt och plusgrader när jag åkte.

Sedan var det dags för lite julklappsöppning! Något sent, men kul!



Men nu ska vi dra iväg på 50års kalas så hörs senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin