Kollar resor!
2010-02-25 / 02:27:26 / Vardagen i London

Hej, fortfarande Internet, tror inte ens grannen stängt av den på 2 dagar nu, vilket är bra!

Har precis kört ett ben och rumpa pass, duschat och nu lagt mig i sängen och känner att ögonlocken börjar bli tunga. Ligger och kollar runt lite på datorn på resor här omkring. Skulle gärna vilja se mer än bara London innan jag åker hem. Har hittat tåg ToR till Paris för ungefär 1300kr. Sedan buss till Edinburgh i Skottland som jag verkligen vill åka till för ca. 500-600kr kanske. Den billigaste resan jag hittade är till Oxford ToR för 24kr. Så den blir definitivt av. Kanske skulle kunna åka till andra stora städer i England som Liverpool, Manchester och Newcastle. Om man åker buss eller tåg får man även se mer av landet än om man flyger. Men vi får se. Oxford blir det i alla fall definitivt. Har hört att det ska vara en väldigt fin stad med massa historia.


Oxford University, ett av världens bästa universitet!

Oxford Street

Christ Church College i Oxford där många scener ut Harry Potterfilmerna är filmade!

Åter igen Christ Church College!


2 Kommentarer
Linda:

haha..bara tränat ett ben??haha



SKRIVET DEN: 2010-02-25 KL: 21:20:34
CINA:

Hej!

Ja men det låter trevligt!!! Du måste passa på nu....

Linda håller på och kollar biljetter för oss och barnen april månad, hoppas hon hittar några:)

nu ska jag försöka komma underful med victors magproblem och se om man kan få några bra tips på nätet ang hans lösa mage, man blir ju tokig!!! han e ju aldirg frisk.

Kram syster yster.



SKRIVET DEN: 2010-02-25 KL: 21:42:42 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin