I go coco in Koko!
2010-02-20 / 13:17:50 / Vardagen i London

God morgon!
Sitter just nu och äter frukost och har precis testat några nya kläder jag köpte för några dagar sedan som jag tänkte ha på mig ikväll när vi ska gå ut. Tänkte även inviga mina lila skor, så får försöka komma på något annat att använda som bokställ i framtiden! Vi ska tydligen till Camden och Koko, men det är, vad jag hört, indiemusik där på lördagar och hallå, det kan man inte dansa till!!! Jag ska försöka få dem på andra tankar och rulla iväg till något bättre.

Imorgon är det ju min lediga dag, så vad ska jag hitta på? Tänkte ju dra till chinatown eftersom det firas kinesiskt nyår där, men har hört att det är smockat med folk! Jag vill ju utnyttja min lediga dag och inte bara ligga och sova bort halva, som jag för det mesta brukar göra!


Nope, det planerar jag inte att ha imorgon, vill göra något roligare!


1 Kommentarer
Linda:

Är du något bakis i dag då? Vad kul med Chinatown :)Kan du ju gå till det där stället där vi var men allt var igenbommat...hmm kommer inte i håg namnet nu men du fattar säkert, där de hade två små stånd med smycken och tavlor på :)



SKRIVET DEN: 2010-02-21 KL: 09:14:11



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin