Goder morgon!
2010-02-13 / 14:20:21 / Vardagen i London

Igår var min första arbetsdag på en vecka och jag hade absolut ingen lust att avsluta semestern när jag var på väg dit. Dock var det första man möttes av massa kramar och flera nya hårfrisyrer som skulle beundras, så det kändes helt okej i alla fall. Hade med mig egengjord matlåda för en gångs skull också, inte illa!

Men nu måste jag börja göra mig i ordning, börjar 15.00-21.30 idag!


Skulle woka kyckling med wokgrönaker i cocosmjölk. Men såg att jag inte hade några sådana grönsaker, så fick bli med ärtor och grejer. Inte så speciellt kinesiskt, men gott var det åtminstone. Blev väldigt mycket, så blir till att äta detta veckan ut, lunch och middag!

Köpte återigen nytt Id smink. Första gången blev allt stulet, andra gången tappade jag bort det på en klubb, så tredje gången gillt!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin