DET BLIDDE INGEN UTEKVÄLL!
2010-02-13 / 23:23:22 / Vardagen i London

Nehe, så det blev ingen utgång idag. Var planerat att ett stort gäng skulle gå till nåt Coco, om det nu är så det stavas, i Camden idag. De andra är redan där, men jag och en kille från jobbet skulle åka dit när vi stängde nu 21.30. Dock jobbar han i morgonbitti så han ändrade sig och jag hittar inte dit, så det sket sig. Nästa vecka kanske det blir av då?

Tänkte att jag får väl ha filmkväll eller något istället och kom på att melodifestivalen gick precis i Sverige. Man måste väl kunna se den online någonstans, ska leta lite! Hittade även en Onion lökdipp som jag köpte innan julafton så blandade ihop halva som nu ligger och tjockar till sig i kylen.

Men nu måste jag leta upp melodifestivalen innan Internet försvinner. Dock har grannen varit inne över 24 timmar i sträck nu, fortsätt med det!


Såg nu att man inte kan kolla på Svt:s hemsida förrän efter delfinal 4. På Piratebay kommer den ut imorgon, så är väl bara till att vänta, suck! Vet även redan vilka som gick vidare, blää!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin