Uppe med tuppen!
2010-12-22 / 08:27:48 / Allmänt

God morgon på er!

Är uppe tidigt idag, sitter till och med och äter frukost just nu. Varför det, kan man ju då undra? Jo, det ska jag berätta för er: jag ska nämligen göra något väldigt modigt. Många män undviker helst detta. En dag som denna, så även kvinnor. Vissa svimmar under tiden, andra blir hungriga. Många blir arga och irriterade. Kallt kan det också vara!

Vad är det jag talar om? Jo, paketshopping två dagar innan julafton!

Men nu sitter jag här med en frukost, så förhoppningsvis ska jag inte bli hungrig och kan skita i alla långa kötider till lunchrestaurangerna. Bara in och ut ur affärerna, slänga fram kortet, ta påsarna och åka hem!

Men först ska jag åka och lämna in ett papper på skolan här där jag bekräftar min antagning till de kurser jag ska läsa på distans.

Over and out!



Mmm, mandarinfrukost... Dem är så surt goda på vintern!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin