Snart bär det av!
2010-12-29 / 18:32:12 / Allmänt

Sitter just nu hemma hos min syster och väntar på att dem ska komma hem. Jag åker nämligen till Abu Dhabi imorgon vid 14-tiden, så är inte många timmar kvar. Måste ju passa på att umgås medan man kan!

Jag pratade precis med mamman i familjen där nere och hon berättade att en chaufför kommer stå och vänta på mig med en skylt som det kommer stå "Lundgren" på, vid ankomsthallen. Jag har aldrig förut blivit hämtad med skylt, så kommer kunna bocka av det från listan av saker man ska göra innan man dör. Han kommer då köra mig till ett hotell som ligger ca. 10 minuter från flygplatsen. Jag anländer ju på natten, så man är trött och där kan jag vila upp mig och bada i poolen sa mamman nyss till mig, tills de kommer och hämtar mig vid 11-tiden.

Vi ska då åka till deras vänner, en dansk familj (jag kommer att få panik då kinesiska nästan är lättare att förstå en danske!!!) och fira nyår. Det kommer att bli kul faktiskt och jag ser fram emot resan!


Såhär såg väskan ut igår när jag började packa. Detta är ingenting i jämförelse med vad jag först tänkt ta med. Dock väger mina väskor ganska mycket fortfarande. Får se om det blir någon övervikt. Alltid lika spänande av veta när man ska flyga!

Mormor och morfar körde mig till tåget imorse, så fick säga hejdå till dem där på perrongen!


2 Kommentarer
Linda:

omg, nära nu :) synd vi inte hann ses innan :(



SKRIVET DEN: 2010-12-30 KL: 01:47:59
Linn Carita:

Hej Madde!



Vad roligt och spännande att du ska flytta till Abu Dhabi.

Staden är helt underbar så jag tror absolut du kommer att tycka om att bo där. Vad är det du ska göra i Abu Dhabi? Har du vägarna förbi Dubai någon gång är du välkommen att höra av dig.



Sköt om dig!!



SKRIVET DEN: 2010-12-30 KL: 07:08:46 URL: http://linncarita.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin