Jobbet...
2010-12-21 / 14:09:29 / Allmänt

Är fortfarande inte klar med designen på bloggen, men den får vänta lite grann. Har flera saker jag måste fixa innan jag åker. Det lutar mot 29 december så bara en vecka kvar.

Jag har då fått jobb i en svensk familj där jag ska ta hand om tre pojkar (5år, 2år och ca. 6 månader). Mamman kommer också att vara hemma så blir inte alltid ensamt ansvar över dem. Eftersom att vädret där nere alltid är varmt så lär det bli mycket pool och strandhäng. Annars får man hitta på saker lite eftersom.

Jag ska stanna hos denna familj fram till juni nästa år, så ca 5-6 månader. Jag kommer då att få eget rum, eget badrum, kyl, dator, telefon, tillgång till gym, tennisbana, pooler, relaxavdelning m.m.

Familjen verkar väldigt trevliga och mamman har jag pratat med några gånger på telefon, så det kommer nog att bli bra.

Jag ska även plugga samtidigt som jag är där. Har kommit in på kurser här i Sverige, så blir till att göra det på distans!



Abu Dhabi är huvudstaden i Förenade Arabemiraten och Dubai ligger bara 1 timmes bilresa därifrån.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin