Dagens reseoutfit!
2010-12-30 / 13:26:45 / Allmänt

Förut när jag suttit här inne på Arlanda och försökt använda mig av deras Internet har man alltid varit tvungen att betala, TRODDE JAG JA! Såg nu att man kan skriva free som lösenord så får man det gratis, great ju!


Skulle ta kort på min reseoutfit men dem blev inge bra. Ser att jag passa bra in i Cinas hall i alla fall. Svartvit som jag är! Denna tröja är den varmaste jag har med mig ner till Dubai. Alltså lämnades byxor, vinterjacka och skor hemma!

Nu får jag i alla fall användning av mina Converse jag köpte förut. Gillar egentligen inte sådana skor, men det var special edition på dessa, så kände mig tvungen att köpa liksom, haha!

Så dagens outfit: Converse, t-shirt, kofta, mjuksaktiga byxor + massa väskor!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin