Jobbar och schliter!
2010-08-10 / 09:16:16 / Allmänt

Japp, jobbar och sliter är vad jag gör!
Har haft en ledig dag på 17 dagar. Kanske låter jobbigt, men det är väldigt lugnt här på jobbet. Har hunnit se en hel del filmer och läst ut tidngar och en bok.
Har även hunnit träffa Klastrid och varit iväg till Gröna lund. Men snart går jag av dagens pass och då bär det av hem till Gävle och sex lediga dagar innan jag är tillbaka på jobbet igen.

Vi har nämligen köpt ett nytt hus, så ska väl ta mig dit idag med lite saker och även välja ut ett rum som jag vill ha. Jag kan antingen välja ett med en garderob eller ett med tre garderober. Om jag väljer rummet med en garderob säger det sig själv att jag inte får plats med alla mina kläder. De tre jag har nu räcker inte ens åt så... Men det rummet med tre garderober ligger närmare matsalen och då är det inte lika tyst i fall någon är där inne. Jag gillar att ha mitt rum långt bort från alla andra. Så vi får se...

Men nu ska jag ta och dricka lite mera green tea, sniffa på alkospriten till händerna och lämna två böcker på biblioteket, så vi hörs!!


Läste ut denna bok inatt. Trodde den skulle vara lite smått dåligt skriven som de flesta chick-litt böcker jag läst, men den var faktiskt helt okej. Ville nästan boka en flygbiljett tillbaka till London och göra om det jag gjorde i november, när jag läste om alla platser och gator man kände igen.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin