Time to go
2010-04-11 / 17:52:12 / Vardagen i London

Nu ropade dem ut i biblioteket att det stänger snart. Ska väl bege mig ut i solen, så får vi se vad som kan tänkas hittas på!

Min chef ska ringa mig eller sms:a mina tider för imorgon, eftersom jag egentligen har en ledig dag, men slutar på onsdag. Han vill att jag ska jobba. Men jag håller tummarna för att han glömmer bort det, så jag kan vara ledig.

Men nu ska jag kila, vi hörs när vi hörs. Jag får ju mer tid till uppdatering när jag slutar jobbet!

PUSS!


Jag längtar inte till vintern. Låt det vara sommar för alltid!


1 Kommentarer
CINA:

Hej!

Vilka härliga bilder på våren:)

Här behövs det fortfarande jacka.

Afternoon tea låter mysigt att prova på!!!

Kom på lite mer vi kan göra...



SKRIVET DEN: 2010-04-11 KL: 19:29:01 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin