Tattoo
2010-04-07 / 15:00:42 / Vardagen i London

Nu har jag suttit här på biblioteket sedan 10 imorse och ska nog gå och äta lunch snart, då jag börjar 15. Jag har bara en vecka kvar, sedan är jag arbetslös, hur bra är inte det! Ska verkligen bli så otroligt skönt. Har ju bara en månad kvar att bo här i London.

En liten tanke som har legat i mitt huvud är att göra en tatuering här i London innan jag åker. Jag visste att jag ville ha en mening på min handled och jag är ganska säker på att jag hittat vad jag letat efter nu. Det sa klick när jag såg bilden. Vad tycker ni?


Jag ville åka till London och trots att jag aldrig tidigare varit här eller kände någon lyckades jag flytta hit och skaffa jobb m.m. Har man en dröm så gör den verklig, Live your dream!


1 Kommentarer
Mor:

Madde! Minnena finns alltid kvar. Orden behöver inte ristas in! Hur fasen kommer du att se ut om några år när du varit i olika länder?

Det är snart omodernt med tatuering. Tro mig.

Ta mera kort istället! Du kan tejpa fast dom på armarna. Ha ha ha !



SKRIVET DEN: 2010-04-07 KL: 23:09:53



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin