Sista inlägget för idag
2010-04-03 / 15:07:55 / Vardagen i London

Förra torsdagen ville min kompis att vi skulle gå ut eftersom vi började 15.00 på fredagen dagen efter. Vi bestämde att vi skulle dra till Koko i Camden eftersom vi har hört talas om den så mycket.

En suddig på bussen på väg dig. Såklart högst upp, längst fram!

När vi väl kommer fram till Camden säger en tjej att vi inte ska gå till Koko eftersom det är tråkigt på en torsdag där. Hon rekomenderar en annan klubb och vi går dit för att upptäcka att den är stängd. Jag som bara ville in på en toalett slinker in på värsta knarkarpuben medan alla andra tjejer väntar utanför. När jag kommer inte på toan kunde jag bara skratta, men vad kan man göra?

Bilden visar inte ens hur äckligt det faktiskt var där inne. Ingen ring, jättelåg toalett, skit överallt och jag kommer inte ihåg. Vidrigt var det i alla fall, men är det camden så är det. Inne på puben satt massa äckliga höga människor, så där stannade vi inte. Istället kom vi till en annan pub där vi beställde några drinkar. Eftersom att 80% av tjejerna var franska blev det mycket franskaprat som det alltid blir när man är med sådana, så jag hittade en ryss som var rolig att prata med. När vi var klara där skulle vi gå vidare till en klubb eftersom vi var danssugna och jag skrattar bara jag tänker på det. Vi var de ända ljusa människorna där. Det var helt knäppt! Efter några drinkar där stannade vi första bästa taxi och åkte hem till säkerheten och sängen! Sämsta utgången ever, aldrig mera Camden Town om det inte är för marknaden eller gå på konsert!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin