På väg
2010-04-28 / 06:07:04 / Paris

Har precis gått igenom passkontrollen och folk har börjat gå på tåget. Ska väl också göra det nu, då det avgår om 20 minuter. Hoppas det finns Internet ombord, jag håller tummarna!


Har varit vaken hela natten och tittat på Amelie från Montmartre, det är ju där jag ska bo! Filmen var bra btw!

Update: Sitter på tåget nu, men de har inget Internet här. Det kommer att försvinna när vi lämna stationen. Aja, finns ju som tur är på hotellet! Jag sitter längst bak här i tåget och nu hoppas jag att vi inte åker baklänges, för då kommer jag inte se ut så bra. Men sitter i vagn 1 så borde ju inte vara så. Har även en undran. Denna resa kommer ta lite mer än 3 timmar, men när jag ska åka hem tillbaka hit till London på lördag kommer det bara att ta 1 timme och 15 minuter. Hur kan det vara så olika skillnader på restid?


Update 2: Neeeeeej, jag åker baklänges!!!!!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin