Oxford DEL III
2010-04-03 / 14:45:00 / Vardagen i London

När jag var klar med Christ Church gick jag runt i staden lite och bara tittade.


Så mysig och mycket, mycket bättre än Uppsala!

Massa sådana emblen eller var det är kunde man hitta på hus och dörrar.



Oxford College är inte ett endaste College utan flera olika byggnader utspridda lite här och där. Som denna t.ex.


Gick i massa butiker gjorde jag också

Svängde sedan in på Oxford Market där jag beställde in Scones och tea. Har inte ätit det här i London, så tänkte att det kanske var dags!

Marknaden var inomhus och är varje dag. Dock så säljer de mest mat och det luktade väldigt äckligt där dem sålde kött, så man gick fort förbi!

 


Efter det gick jag till Carfax Tower med det kommer i del 4!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin