:)
2010-04-23 / 16:13:49 / Vardagen i London

Mor om Stänger om en timme:
Ja vad fint dom har i sitt hem. Snart har jag fixat så här hemma också. Alltså "shabbigt skit" som en kille skojade och sa till sin fru. Önskar att jag kunde få tag i engelskt tyg småblommigt. Kraaaam



SVAR: Ja, jag skulle ju kunna kolla runt till dig, men det är så svårt att veta om du skulle gilla vad jag hittar. Dem har en Laura Ashley butik här där jag bor och dem har massa tyger m.m. Tänkte köpa ett glas där ifrån och ta hem till Sverige. Vatten blir så mycket godare om man dricker ut ett sådant fint glass, right?

Jag kom även på att den där affären som jag pratade om Tk Maxx, där det är märken med 70% off har massa fina inredningssaker som passar i den stilen. Har hittat lite jag vill ta hem till Sverige. Kan ju kanske ta lite kort och visa om du vill ha. Om du går in på hemsidan kanske du kan se också om det är något du gillar.

KRAAAM! :D:D


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin