BRICK LANE MARKET
2010-04-03 / 14:56:29 / Vardagen i London

Det blir många uppdateringar idag!

På min lediga dag förra söndagen begav jag mig till Brick Lanes söndagsmarknad. Jag gick upp supertidigt och åkte först buss och sedan tuben till Aldgate East. Det var där jag gick vilse när jag skulle på min intervju för mitt NI-nummer. Även denna gång lyckades jag virra omkring innan jag kom fram. Det var en blandad marknad med nya saker och skitsaker. Man såg lätt när de var stulna saker som såldes. Hallå, vem har ett bord fullt med bärbara datorer och nya mobiler, som de inte kan lösenordet på om det inte är stulna? Well, är man ute efter billig, ny teknik så är det bara att åka dit. Massa olika matstånd fanns det även, så man kunde gå runt och äta bland alla marijuanaluktande bord och hitta saker för en billig peng. Själv kom jag bara hem med en liten sak:


En Ameliefilm. Jag ska äntligen se på den, så mycket som alla tjatar!

Blev bara en bild denna gång

Köpte en chicken tortilla som inte smakade någonting. Var som att äta luft!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin