Bildregn, stå ut med det!
2010-04-11 / 14:55:35 / Vardagen i London

Igår jobbade jag inte stängning för en gång skull! Slutade 15.30 och firade detta med en långpromenad genom London. Våren är verkligen här nu. På lördagar brukar våran butik vara proppad med folk och det är väldigt busy, men igår var det tomt. Alla var ute i värmen! Det är så sjukt skönt. Jag invigde min klänning här om dagen och man behöver ingen jacka! Jag gick från Shepherd´s Bush, via Notting Hill, igenom Hyde Park, Oxford Street, till Svenska butiken och tillbaka till Oxford Street där jag tog bussen hem. Gud vad jag älskar London!




När jag var ute och gick kom jag på att det låg en italiensk glassbar på väggen och bestämde mig för att köpa en kula eller två, tydligen var jag inte ensam om den idén, då kön fortsatte ut på gatan!

Gick istället in på Tesco och köpte en Bountyglass. Finns dem i Sverige?

Hyde park var proppat med folk som spelade spel, tränade, satt med en gitarr, läste tidning, målade m.m.
Var ett jättegulligt gammalt par som satt med termos och tidning på en filt!




Lyckades fånga en ekorre precis i ett skutt!

Yoga kan man även utöva här!


Kom jättenära en till ekorre!

Hyde Park är så sjukt stort och när jag gick i genom den igår så kände jag att jag verkligen kommer att sakna London. Synd att jag åker nu när sommaren börjar. Alla säger att London är som bäst då. Mycket möjligt att jag flyttar tillbaka någon gång i livet. Jag är en storstadstjej!








Fick med en humla på bilden, kan ni hitta den?


Jag hatar lukten av häst, verkligen avskyr den! Här i parken ser man ofta folk som rider och på något sätt har jag börjat gilla lukten mer. Den påminner mig om vår och sommar, haha! :P




Så, vad har ni för väder i Sverige då?


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin