Update på vad jag gjort den sista tiden
2009-11-29 / 13:11:31 / Första tiden i London

Har inte blivit så mycket skrivet den sista tiden eftersom jag alltid har haft något att göra. Jag kan inte heller komma ihåg allt jag gjort men ska försöka.
I fredags var jag ju på intervju och fick jobbet, yeey! Efter det åkte jag hem tillbaka till hotellet och slappade, tror jag i alla fall.
Igår så ställde jag klockan på 08.00, eftersom de serverar frukost i restaurangen till 09.00 här på hotellet. Dock vaknade jag 8.45 så det var bara att klä på sig och fort springa ner. Jag beställde en engelsk frukost, då alla tjatar på min om att jag måste testa det. Tog faktiskt en engelsk frukost i Turkiet en gång och det var bara champinjonerna som åkte ner. Men den jag fick igår var väldigt god. Dock vågade jag inte testa korven. Så modig är jag inte än. Snackade lite med kocken nyss och han sa att han gör den på något speciellt sätt, utan massa fett och skit, kanske därför det var gott?

I alla fall. Jag gick sedan upp till mitt rum och Sara till sitt och vi fixade i ordning oss. Vi hade planer på att gå på marknaden i Notting Hill eftersom det var lördag. Dock var jag först tvungen att gå tillbaka till mushotellet och hämta mitt smink som jag glömt där under sängen. Sedan tog vi en promenad från hotellet och när vi kom fram var det otroligt mycket människor. De säljer allt mellan himmel och jord där. Gasmasker, smycken, pälsar, antika möbler, mat och grönsaker t.ex. Vi bestämde oss för att äta något innan vi började shoppandet och när vi sitter på restauranger ringer Saras telefon och det visar sig att hon ska jobba. Så det var bara att hoppa på bussen och åka mot Kensington High Street.


Vi åt på någon restaurang med rotfrukter och kyckling!


Gick inte att rotera bilden!

Där gick jag runt i lite affärer för att leta efter ett par partyskor, men hittade inga. Köpte några strumpbyxor och hoppade sedan på en dubbeldäckare mot Oxford Street. Det var så mycket bilar, så tror resan tog ungefär 50 minuter, att åka runt halva Hyde Park. Jag kom i alla fall fram till slut och hittade ett par skor.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin