Nytt jobberbjudande!
2009-11-20 / 00:17:06 / Första tiden i London

Okej, ska gå och lägga mig nu, eftersom jag ska upp imorgon och byta hotell. Skönt bara att det andra hotellet ligger 7 sekunder bort i samma hus! Men jag måste checka ut från mitt nuvarande rum 11 imorgon och checka in på det andra hotellet vid 2. Ganska mycket dötid med andra ord, men de är så snälla här på hotellet så man kan hänga med dem, haha! Man springer mellan rummen och babblar på med folk, lite kul faktiskt! Det är flera som åkt hit själva precis som mig för att leta jobb och boende.

På tal om jobb har jag nu fått ett annat erbjudande. Dock är det ett nannyjobb, kanske inte det jag längtar efter, men det är ett jobb + boende. Ska vara i ett lite finare område här i London, men det ligger i zon 4 så en liten bit utanför city. Tvivlar lite över detta, eftersom jag vill ha storstad så fort jag kliver utanför dörren. Men man kan alltid åka dit och hälsa på i helgen och se vad det är för område och familj. Den jag i så fall ska ta hand om är en liten flicka på 2 år och jag kommer att bo med henne och hennes mamma. Det som lockade dem måste varit när jag skickade den vackra bilden på mig från studenten, haha!

Men vi får se. Nu ska jag fixa lite med mina väskor, sedan ska jag sova. Måste försöka plugga lite inför intervjun imorgon också. Men det känns som att det kommer skita sig, haha!

Well, well, nu är det borsta tändernadax!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin