Nu jobba!
2009-11-24 / 09:56:23 / Första tiden i London

Nu ska jag strax kila iväg till tåget. Hoppas jag har tänkt på allt bara, upp med håret, bort med smycken, rätt kläder och inget nargerlack. Juste, måste ta med mig mina kontouppgifter också!

Eftersom det kom så  plötsligt så var jag ju tvungen att låna t-shirt och skor av andra och t-shirten är för stor medan skorna är för små! Hoppas det går bra i alla fall och att jag får tid på lunchen att kila iväg och köpa nytt. Har suttit och kollat på lite gympaskor jag skulle kunna tänka mig.


Dessa kanske, eller i någon annan färg?


2 Kommentarer
Mor:

Jag är jätteglad för din skull. Arbete och nöjen. Kan inte bli bättre. Eller..../Mor



SKRIVET DEN: 2009-11-24 KL: 18:23:42
Linda:

Min stil på skor ju :P



SKRIVET DEN: 2009-11-24 KL: 19:00:25



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin