NU ÄR JAG I LONDON!!!
2009-11-15 / 14:58:00 / Första tiden i London

Okej, nu är jag framme. Hinner inte skriva så mycket, ska fixa lite grejer. Har checkat in på hotellet och hittade en svensk enkrona på golvet, mysko! Har också precis nyss varít ute och köpt en pay as you go telefon. Kostade fan ingenting, men då får man också vad man betalar för. Mår illa när jag ser på den!

Well, well! Det är typ 15 grader varmt här och jag som bara tog med mig min vinterjacka för -50 har rena rama solsemestern. Tror nog att jag ska gå och köpa någon tunnare jacka. Men det är söndag idag och allt stänger fem, så vi får se om jag inte gör det imorgon.

Men nu ska jag kila, uppdaterar senare. Kanske även har lite bilder att bjuda på ;) Den som väntar får se!

Men familjen, jag mår bra i alla fall och lever fortfarande, så nu vet ni!! :)

4 Kommentarer
Anonym:

Hej Hej

Emilia och jag har läst detta, och vi önskar dig all lycka i London.

Hoppas du får sova skönt nu utan din säng och kudde hemmma.

Var rädd om dig.

vi älskar dig!!!

Kramar emilia och cina



SKRIVET DEN: 2009-11-15 KL: 18:46:41
Anonym:

emilia

victor



SKRIVET DEN: 2009-11-15 KL: 18:48:23
Linda:

heeeeej, fan har kikat in här ett tag nu, bra att du uppdaterar fort :) Ta det lugnt nu, hoppas du hittar en snygg jacka. Gud vad skönt med lite mer värme än här då.Kram vi hörs! Kikar in här snart igen :)



SKRIVET DEN: 2009-11-15 KL: 20:33:20
Madde:

Ja, det är bra än så länge! Har haft fullt upp idag och nej ingen jacka. Men vet vad jag vill ha, en cape! :) Ska försöka uppdaterna några gånger om dagen, så bara att checka! Nu är det duschdags :)



SKRIVET DEN: 2009-11-15 KL: 21:34:48 URL: http://aupairmadde.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin