NU ÄR FLYG OCH HOTELL BOKAT OCH KLART!!!!
2009-11-12 / 02:01:37 / Inför resan

Hjälp! Nu har jag bokat flyg och hotell i fem dagar, det finns ingen återvändo. Nu ska jag iväg! Är dock fortfarande inte nervös, men känns som att man måste sätta igång med alla saker nu innan man åker, för man har ju ett datum. 15:e november, en söndag!

När det kommer till val av flygbolag velade jag mellan SAS och British Airways:

* Packning - SAS: 20kg, BA: 23kg
* Mat på planet - SAS: Nej, BA: På vissa flygningar
* Tid - SAS: Flyget går 7.50 på mogonen och restid 2h45min, BA: Flyget går 9.10 på mogonen och restid 2h50min.
* Planet - SAS: Vet ej, BA: Ska tydligen vara väldigt fina plan med skinnstolar
* Pris - Skilde sig inte så mycket, BA 70 kr dyrare.

Så fler fördelar med BA, trots lite dyrare pris. Nackdelen som jag ser är att den tydligen lyter från terminal 2 på Arlanda, hade helst velat åka från 5:an. Men det är en piss i havet!

Nu ska jag i alla fall åka, fy fan vad kul!!!!!!


18 dagar kvar bara!


1 Kommentarer
Billiga Hotell:

Hoppas resan blev bra! Berlin är en riktigt trevlig stad.



SKRIVET DEN: 2011-10-23 KL: 22:41:44 URL: http://www.billiga-hotell.nu/hotell/berlin/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin