Nothing Hill och Camden!
2009-11-23 / 22:29:00 / Första tiden i London

Idag mötte jag uppe Sara från Sverige i Nothing Hill. Vi gick genom Portobello Road och det finns så många små mysiga hus och affärer där. Såg flera antikbutiker som säljer inredning och man vill ju bara köpa, köpa, köpa!

Sedan hoppade vi på en dubbeldäckarbuss och fick som tur var en plats högt upp, längst fram! Så vi åkte när det var ljust och kom fram till Camden när det var mörkt. Så man såg lite mer än när man åker t-banan. Men vi gick inte runt så mycket i Camden, men det jag såg gillade jag. Vi gick nämligen in på en kinesisk restaurang som var väldigt bra. Buffé med alla olika bord!

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen, köpe såndär Tresemme Heat Defence Styling Spray så nu ska mitt hår förhoppningsvis vara fint när jag går till jobbet!


I Camden!

Ett hus i Nothing Hill!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin