Måndag
2009-11-16 / 17:31:43 / Första tiden i London

Okej, nu har jag varit ute på en liten vandring här omkring. Gick mot Oxford Street eftersom jag såg en Lloyd's bank där igår. Tog några bilder på vägen, men det flesta blev dåliga eftersom jag gick samtidigt.


På väg mot Oxford Street!

Utanför hotellet har vi en park!

Ingången till mitt hotell!

Det finns en gata som jag går på varje gång jag går till och från Oxford Street och den är någon typ av arabisk gata för alla skyltar står på arabiska. Det är massa olika restauranger från dessa länder och typ en Islamic bank of Britain. Även tjejer med burka och slöja. Så detta är den arabiska delen av staden, likadant som det finns Chinatown och Little Venice.




När jag kom fram till banken kom jag på att jag glömt att skriva ner adressen till mitt hotell så jag gick runt och letade efter ett internetcafé för att kolla upp detta. Hittade såklart inget så fick gå in på Starbucks och köpa en dricka så att jag kunde låna deras WIFI. Men det blev inget med det, så gick till banken och kom på att jag kan använda det Internet jag har på mobilen. Dock var det inget jag behövde, eftersom det var fullbokat på banken och jag fick en tid klockan 14 på onsdag.


Köpte en Tall Diet Caramel Frappuccino. Men jag gillar ju inte kaffesmak så det blev soptunnan för den :P
Den läckte så fick lite på tummen som man så vackert kan se på bilden, haha.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin