LONDON VS SVERIGE: TIDNINGARNA
2009-11-16 / 20:40:50 / LONDON VS SVERIGE

När jag satt på planet på väg hit till London fick man några engelska tidningar att läsa. Det man märkte fort var att dem inte har några häftstift som håller ihop alla sidor, så de ramlade lätt ut. Jag som gillar att vika tidningen så att jag bara har en sida uppe, kunde nu inte göra det. Fick massa sidor över hela mig och fick sitta och läsa dem styckvis. I Sverige har vi även roligare design i våra tidningar, typ mer färger.

Så 2-0 till Sverige i LONDON VS SVERIGE!


Häftstift i tidningarna kan vara en smart idé!


2 Kommentarer
cina:

Kära syster yster!!! Ge mig din adress så kan jag skicka lite dagstidningar till dig!!

kram cina



SKRIVET DEN: 2009-11-16 KL: 22:42:41 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/
Madde:

Haha, ja kan behövas! Som tur är kan man läsa sådant på datorn. Inga löspapper som ramlar omkring! Kram kram! :)



SKRIVET DEN: 2009-11-16 KL: 23:56:07



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin